rytry Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Witam. Jestem w czasie dwóch dni uczenia się GML'a i juz nauczyłem się co zrobić aby gostek skakał i poruszał się, aby był dzwięk jak coś zrobi, i aby chodził po platformach, jestm z siebie zadowolony ale chcem się nauczyć więcej. Mam pytania. Co zrobić aby przeciwnik sam chodził sobie po planszy. Co zrobić aby na ekranie pojawiał się napis gdy np. postać jest pare pixeli od obiktu i gdy przekroczy np. 6 pixeli pojawia sie napis ale mozna nadal grać. Co zrobić aby po zamknięciu gry otwierała sie dana strona www. Co zrobić aby mapa był owiele dłuższa bo mam tylko na całym ekranie a dalej nic nie mam i chciałbym tak jak w np: Kapitan Pazur mapy były dłuzsze i kamera przemieszczała sie za bohaterem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Co zrobić aby po zamknięciu gry otwierała sie dana strona www. Tam gdzie dajesz klocek zamknięcia gry, daj klocek Execute a piece of code, a w nim: execute_shell('http://adres.strony.com/',0) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rytry Opublikowano 31 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 NIe działa, nie przenosi mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Co zrobić aby przeciwnik sam chodził sobie po planszy. Napisałem przykładzik z losowym chodzeniem przeciwnika. DOWNLOAD Mam nadzieje że mniej więcej o to ci chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Przeceiż w gamemakerze jest klocek który otwiera daną stronę. Taki z ikonką internetu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rytry Opublikowano 31 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Napisałem przykładzik z losowym chodzeniem przeciwnika. Chodzi mi otaki ruch ale aby adobywał się tak jak w platformókach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Jeżeli chodzi o platformówke to moim zdanie może być coś takiego: Robisz obiekt (np. jakiś bloczek) będzie on służył do tego by przeciwnik w momencie kolizji z nim zawrócił. W tym bloczku nic nie musi być. Natomiast w przeciwniku: Create hspeed=5; // Prędkość Kolizja z Bloczkiem hspeed*=-1; // Zawracanie Powinno wystarczyć do prostej platformówki. EDIT: Przykład - TUTAJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się