Bidziu890 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Jak ustawić żeby mój obiekt wykręcał się do obiektu który się zbliża, który jest w jego polu widzenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 a jakie jest pole widzenia? odległość? GML if distance_to_object(objekt)<100 { direction=point_direction(x,y,obj.x,obj.y) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 1. sprawdasz odległość, czyli pole widzenia: GML (step of hero) if distance_to_object(obj)<ilość_w_pixelach { 2. ustawiasz odpowiedni kierunek GML (step of hero) direction=point_direction(x,y,obj.x,obj.y) 3. obracasz GML (step of hero) image_angle=direction } e: moje lepsze opisane a i tak twoje było złe ziooom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bidziu890 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 dzięki CTRL i nawet tobie DobryZIom :w00t: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 moje jest dobre... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 e: moje lepsze opisane a i tak twoje było złe ziooomTutaj niema co opisać, jeżeli ktoś choć troszkę zna angielski potrafi wyczytać, że: distance to dystans <_< direction to kierunek itd. Jego kod też był dobry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 No dokładnie... Ale takie dzieci NEO tego nie rozumieją :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się