IamTheLaw Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 Jaki musialbym wpisac kod by obiekt hero wykryl ze atakuje go np 2 obiektow badyta. Mam taki kod: GML if distance_to_object(bandyta)<11 { starty=irandom_range(0,7) health-=starty } Gdy atakakuj go np 3 bandytow, to bohater traci zycie jakby atakowal go tylko 1. Jak to naprawic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 Spróbuj tak: GML (step bandyta) if (distance_to_object(hero)<11) { with hero { starty=irandom_range(0,7); health-=starty; } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 Teraz to w ogóle życia nie traci Edit: Wstawilem w zle miejsce, gdy poprawilem, nadal traci zycie jak od jednego bandyty Edit2: Coś przestawiłem i działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 A przerzuciłeś kod do bandyty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się