Skocz do zawartości

Zablokowane instance_change(...) - Laguje?


Roki

Rekomendowane odpowiedzi

Nie jestem pewien, ale po paru testach dochodzę do wniosku iż w mojej grze laguje ta część:

GML (Step and collision with objPlayer)
if distance_to_object(objPlayer)<=100

instance_change(objSecond,false)

 

Ten kod jest w obiekcie objFirst. Nie wiem dlaczego to laguje, gdy tylko tego dotkne/zbliże się od razu zaczyna lagować.

 

//* ROZWIĄZANE *\\

Wziąłem dałem mniej tych obiektów, za to zwiększyłem 100 w warunku :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...