waxx Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 siemka mam pytanko co do surfacow :) jest moze jakas opcja do usuniecia danego koloru z surface'a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Chodzi o wartosc rgb czy dany kolor? To pierwsze - uzywaj kolorowych warstw i draw_set_blend_mode_ext. To drugie - to nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ezlur Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Dobra, chwila, muszę się przygotować... Ok! <głęboki wdech> Co to jest ten surface? <zasłania twarz w obronnym geście> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Przeciez to jest w dokumentacji, poza tym powstalo pare fajnych przykladow. E: jakiej wielkosci jest surface? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 dobra uzylem opcji bm_subtract nawet lepiej i jeszcze szybkie pytanko bo cos nie ogarniam jak mam sprita 40, 40 originy sprita center i rysuje na surfacie to jakie x,y dac? 0,0 daje mi polowe -20, -20 nic a 20, 20 przesuniete jakos z dupy >.< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 GML s = surface_create( 40, 40 ); //step surface_set_target( s ); draw_sprite( sprite, 0, 20, 20 ); surface_reset_target( ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 cos nie tak bo sprite teraz mam przesuniety o te 20, 20 wzgledem x, y obiektu co tu poradzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 GML sprite_get_xoffset(spr) Tak samo z y. E: to zamiast 20 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 k poradzilem se zapomnialem ze draw surface ma w argumentach pozycje dzieki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi