Holdysz Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Więc jak zrobić kase??? np. W platformówce zbiersz monety i chce żeby w lewym górnym rogu był napis pokazujący ilość pieniędzy gdy się zbiera monety liczba rośnie a jak się kupuje jakiś przedmiot pieniądze maleją coś na zasadzie dodawanie i odejmowanie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 create: GML kasa=0//kasa na początek gry</span></span></span> colizja z jakimś objektem(kasa): GML kasa+=10//10 to ilosc kasy ile dodaje;]</span></span></span> w objekcie kasa przy kolizji z graczem: GML instance_destroy()//niszczy objekt zeby sie nie dodawalo w nieskonczonosc</span></span></span> Tyle EDIT: jak nacisniesz kup przedmiot czy cos: GML kasa-=10//10 to cena</span></span> draw GML draw_text(10,10,"kasa: "+string(kasa))//to jest kod na wyswietlanie</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Toż to najprostsza rzec jaką można samemu zrobić... GML //CREATE kasa = 0; //Kolizja z pieniazkiem kasa += floor(random(20)) with(oKasa) {instance_destroy();} //DRAW draw_text(view_xview+6,view_yview+6,'Kasa: '+ string(kasa)); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 a gdzie tłumaczenie? :P Myślisz że zrozumie?! tak?! no! to edit i jedziesz szczylu! haha xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Holdysz Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Dobra ok :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi