Skocz do zawartości

[BasiEgaXorz] Joypad - jakie argumenty?


Czarny Ass

Rekomendowane odpowiedzi

Jakie argumenty są w funkcji Joypad? Bo nie wiem co mam dać w Joypad(ARG)

Nie wiem jaki ten argument dać.

Chciałbym robić na genesis z padem 6-klawiszowym i przy okazji z 3-klawiszowymi padami też się nada przy niektórych projektach.

Jaki argument trzeba dać aby obsługiwało pady 6 klawiszowe, a jaki z 3 klawiszami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Function_JOYPAD():

Syntax: Integer=JOYPAD(<Joypad Number>)

Description: Return the keypress state of a Joypad. Joystick 1 is specified by a <Joypad Number> value of 0, and joystick 2 is specified by a <Joypad Number> value of 1. A button pressed is indicated by a 1 in its bit.

3 Button and 6 Button Joystick Note

When using a 3-button controller, you cannot assume that the 6-button bits will be cleared. The 6-button bits are randomly (actually they're relevent to the buttons pressed but blah) set or cleared when using a 3 button joystick, so the joypad function will not always read out the exact deciaml/hex value listed above.

 

O co w tym chodzi, bo nie kapuje. To z oryginalnej dokumentacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...