Skocz do zawartości

Pomoc w przerobieniu projektu


Rekomendowane odpowiedzi

Oto kodzik, resztę eventów możesz usunąć.

GML (step czarny)
if(!place_meeting(x+20,y,object0)&&!place_meeting(x+2,y,object1))

x+=2;

GML (spacja bialy)
instance_destroy()

Zakładam, że czarne kwadraty mają się poruszać tylko po linii prostej.

E: Ustaw jeszcze origin spritów na środek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...