ZyperPL Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Yoo... Mam problem :) Nie wiem jaka komenda odpowiedzialna jest za rysowanie :P Chciałbym zrobić, żeby się po tej komendzie wyłączało się draw_text, ale nie wiem jak to zrobić :) Chcę schować HUD :P Bo jest w danym objectie kilka zmiennych i w zdarzeniu Draw kilka "draw_text"'ów, i teraz jak skasuję ten object to zmienne też się kasują a ja chcę wyłaczyć tylko rysowanie :P Jak to zrobić :S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Wstaw jakieś warunki: GML (draw) if(rysuj) { draw_text... } A jak chcesz wyłączyć hud zmień rusnaj na false. Edit: oczywiście rysuj na false, a nie rusnaj :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Równie dobrze visible=false, jeśli cały obiekt odpowiada za rysowanie tego elementu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Wstaw jakieś warunki: GML (draw) if(rysuj) { draw_text... } A jak chcesz wyłączyć hud zmień rusnaj na false. Edit: oczywiście rysuj na false, a nie rusnaj :) Ok, dobra :P Zrobiłem tak i działa, dzięki ;) Tylko myślałem, że jest jakiś prostsze i szybsze rozwiązanie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się