Skocz do zawartości

Zablokowane patrzenie sie obiektow


Rekomendowane odpowiedzi

W stepie object2:

direction=point_direction(x,y,object1.x,object1.y)
image_angle=direction

 

Origin patrzącego sprita musi być w jego środku.

 

PS. Jeśli patrzący objekt ma się nie wywracać do góry nogami:

1. Trzeba skopiować patrzący sprite i obrócić go 'upside down'. Nazwijmy go "Lewo".

2. Trzeba dopisać w stepie object2:

if direction<180 and direction>270
  {
  sprite_index=lewo //Lewo to obrócony sprite
  }
  else
  {
  sprite_index=prawo //Prawo to nieobrócony sprite
  }

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...