uzu13 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Hmm czytalem w dokumentacjach, lecz sie nie doczytalem. GML show_message_ext( 'cos','1','2' ) I teraz jak w "1" wpisze jakis tekst, tylko troszke dlugi to wyswietli mi go tylko czesc z srodka, a jak zrobic bym mial widoczny caly tekst? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 A może się nie da? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uzu13 Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Kurde, bo chcę uzyskać rozmowę, lecz zdania nie mieszczą się w przyciskach... Może da się to zrobić w jakiś inny sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Nom da się. Tak jak menu w którymś z tutejszych przykładów. Rysowane są teksty, a gracz wybiera je strzałkami, po wybraniu któregoś z nich coś się dzieje, pokazują się nowe zdania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uzu13 Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Faktycznie :] Mam ten przykład od dawna, ale nie wpadło mi to do głowy dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się