programistagd Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Witam! Przygotowałem texturę i model według tego tutoriala: Klik W "model_viewer1" textury są kolorowe, ale w moim programie już nie. (W ModelViewer też nie zawsze). Mój kod jest taki: obj_cam: GML //create: d3d_start(); d3d_set_hidden(true); //d3d_set_lighting(true); d3d_set_culling(false); texture_set_interpolation(true); d3d_set_fog(true,c_white,100,1000); //d3d_light_define_direction(1,7.5,-7.5,-7,c_white); //d3d_light_enable(1,true) z=10 x=10 y=10 //draw: d3d_set_projection_ext(x,y,z,0,0,0,0,0,1,45,(4/3),1,32000); obj_model1: GML //create: model = createFromObj("test.obj"); //where file is the file name tex = background_get_texture(background0); //draw: d3d_model_draw(model,0,0,0,tex); //where tex is the texture you loaded</span></span> Nie znam się na 3D... Wiecie może co jest źle? To nie w 100% mój kod tylko przerobiony przykład. Robię ten program do użytku własnego jak coś. Z góry dziękuję za wszystko. Edit: Problem rozwiązany ;) :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się