Skocz do zawartości

Problem z 3D - textury


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Przygotowałem texturę i model według tego tutoriala: Klik

W "model_viewer1" textury są kolorowe, ale w moim programie już nie. (W ModelViewer też nie zawsze).

Mój kod jest taki:

obj_cam:

GML
//create:

d3d_start();

d3d_set_hidden(true);

//d3d_set_lighting(true);

d3d_set_culling(false);

texture_set_interpolation(true);

d3d_set_fog(true,c_white,100,1000);

 

//d3d_light_define_direction(1,7.5,-7.5,-7,c_white);

//d3d_light_enable(1,true)

z=10

x=10

y=10

//draw:

d3d_set_projection_ext(x,y,z,0,0,0,0,0,1,45,(4/3),1,32000);

obj_model1:

GML
//create:

model = createFromObj("test.obj"); //where file is the file name

tex = background_get_texture(background0);

//draw:

d3d_model_draw(model,0,0,0,tex); //where tex is the texture you loaded</span></span>

Nie znam się na 3D...

Wiecie może co jest źle?

To nie w 100% mój kod tylko przerobiony przykład.

Robię ten program do użytku własnego jak coś.

Z góry dziękuję za wszystko.

Edit:

Problem rozwiązany ;) :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...