kamcio540 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 step GML if (room=edytor_grafiki) && mouse_check_button_pressed(mb_left) then { surface_set_target(sur) draw_sprite_ext(kredka_czarna,0,x,y,1,1,0,c_white,1); //ale z alphą 1 to to samo co zwykłe draw_sprite surface_reset_target() } draw GML draw_surface(sur,0,0) co jest źle.a czy tu w ogóle chodzi o ne w czytanie zmiennej czy co innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 GML draw_set_color(draw_color)// w tym przypadku czarny. draw_point(mouse_x,mouse_y) podpowiem żeby w kliknięciu na obiekt wybierz kolor dać kod: GML color_mage_rgb(get_integer("R",0),get_integer("G",0),get_integer("B",0) to można samemu generować kolory E: nie dawaj pressed i daj kod w evencie global mouse button sprawdzaj room i od razu rysuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 to w drawie? GML draw_set_color(draw_color)// w tym przypadku czarny. draw_point(mouse_x,mouse_y) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 draw_[...] - zazwyczaj :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 jak najłatwiej zrobić obiekt wybierz kolor tzn.jak zrobic np. 3 głowne kolory RGB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi