Skocz do zawartości

Zablokowane błąd zmiennej?


kamcio540

Rekomendowane odpowiedzi

step

GML
if (room=edytor_grafiki) && mouse_check_button_pressed(mb_left) then

 

{

 

surface_set_target(sur)

 

draw_sprite_ext(kredka_czarna,0,x,y,1,1,0,c_white,1); //ale z alphą 1 to to samo co zwykłe draw_sprite

surface_reset_target()

 

}

 

draw

GML
draw_surface(sur,0,0)

 

co jest źle.a czy tu w ogóle chodzi o ne w czytanie zmiennej czy co innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
draw_set_color(draw_color)// w tym przypadku czarny.

draw_point(mouse_x,mouse_y)

podpowiem żeby w kliknięciu na obiekt wybierz kolor

dać

kod:

GML
color_mage_rgb(get_integer("R",0),get_integer("G",0),get_integer("B",0)

to można samemu generować kolory

E:

nie dawaj pressed i daj kod w evencie global mouse button sprawdzaj room i od razu rysuj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...