dyzmek Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 jak zrobić zmianę winny objekt po osiągniesciu danego poziomu np mam 5 poziom i wyglądam tak a dobijam 6 poziom i wyglądam inaczej jak to zorbić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Zmień sobie sprajta i wartości zmiennych, po co inny obiekt ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Jeżeli chcesz zmienić spritea obiektu,w którym znajduje się ten kod: GML sprite_index = nazwa_nowego_spritea A jeżeli obiekt,w którym znajduje się ten kod: GML instance_change(nazwa_obiektu,false) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 albo dla lite GML instance_create(x,y,nazwa_objektu) instance_destroy() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 jeżeli ten poziom to zmienne to jakoś tak: GML (create) lvl5 = false exppoint = 0 GML (kill enemy) exp = 15 GML (step) if exp = 15 { lvl5 = true } if lvl5 = true { sprite_index = nowe_sprite } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się