Skocz do zawartości

Kod


Ignis

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, próbowałem edytować ten kod:

GML
direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)

image_angle = direction

 

if ( keyboard_check( vk_up )) speed = 5

else

speed = 0

tak żeby postać mogla poruszać się również w tył, ale nie udało mi się, jak to powinno być?

 

AD2: na początku wróg ma "rany=0", gdy dostanie ma "rany+=1" i jak zrobić zmianę sprite'a gdy będzie miał rany wynoszące 1?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...