Malaczek Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Wiem, że jest takie okienko, ale pisze Yes i No, a ja bym wolał tak jak z cheatami. Np GML _cheat = get_string('Wpisz kod:','cheat'); switch (_cheat) { case '---': health=100; _cheat = ''; break; case '---': score += 100; _cheat = ''; break; } Tylko chciałbym mieć opcje Tak i Nie zamiast okienka w którym mam coś wpisać, z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 GML n = show_message_ext( 'zgadzasz sie?', 'yes', '', 'no' ) if( n = 1 ) show_message( 'yes' ) if( n = 3 ) show_message( 'no' ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Chdzi ci o takie coś: GML zmienna=show_message_ext('Takie coś?','Tak','','Nie') if zmienna=1 { //akcja jezeli wybralismy Tak } else if zmienna=3 { //akcja jezeli wybralismy Nie } ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malaczek Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Dzięki działa :) GML if zmienna=1 { //akcja jezeli wybralismy Tak } A jak zrobić przekierwoanie do room'a? A i jak zmienić położenie x i y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Chodzi ci o przejście do danego rooma? GML room_goto(nazwa_rooma) A co do położenia(dla jakiegoś obiektu): GML with(object1) { x=0 y=0 } A jak dla tego obiektu w którym jest ten kod to poprostu: GML x=0 y=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 room_goto, ustawianie x/y E: Pisałem ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malaczek Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Co do room to wywala mi błąd FATAL ERROR in action number 1 of Collision Event with object Npc 01 for object Gracz: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 4: room_goto(2 pokój) at position 17: Unexpected symbol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Bez spacji i polskich znaków ma być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malaczek Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 FATAL ERROR in action number 1 of Collision Event with object Npc 01 for object Gracz: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 4: room_goto(2pokoj) at position 13: Symbol , or ) expected. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluks Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Bo gdzieś wcześniej dałeś "(" i mówi że brakuje. Daj cały skrypt z tego obiektu z stepa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malaczek Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 GML zmienna=show_message_ext(Pomozesz','Tak','','Nie') if zmienna=1 { room_goto(2pokoj) } else if zmienna=2 { y=-2 }</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Po pierwsze: w pierwszej linijce kodu,przed Pomozesz nie ma znaku: ' Powinno byc tak: GML zmienna=show_message_ext('Pomozesz','Tak','','Nie') A czemu mówi coś o nawiasie to niewiem. To jest cały skrypt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 o nawiasie mowi, bo nawias zamykający message_ext'a jest brany pod uwage jako kawalek stringa edit.:gdyby ktoś nie wiedział dlaczego: Po pierwsze: w pierwszej linijce kodu,przed Pomozesz nie ma znaku: ' Powinno byc tak: GML zmienna=show_message_ext('Pomozesz','Tak','','Nie') A czemu mówi coś o nawiasie to niewiem. To jest cały skrypt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malaczek Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 cały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudy Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Nie jestem pewien, ale czy nazwa rooma może zaczynać się od liczby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Rudy: Masz racje! Sprawdziłem. Podczas pisania kodu wyświetla błąd. Malaczek: Zmień nazwę rooma na taką, aby żadna liczba nie była z przodu nazwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się