Kubaka Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Witam! Jesli mozecie powiedzcie mi co w moim kodzie jest nie tak: GML if solid=false if distance_to_object(dziadek)<16 if mouse_check_button_pressed(vk_left) then position_change(mouse_check_button_released(vk_left).x,mouse_check_button_released(vk_left).y,potion_hp,0) Kod usilowalem napisac sam. Ogolnie ma chodzic o to ze jezeli obiekt jest solidny i jest w danej odleglosci od bohatera to zeby przenosilo go tam gdzie puszczę mysz. Pozdrawiam i prosze o pomoc Ps: potion_hp to obiekt ktory ma byc przenoszony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 mouse_check_button_released(vk_left).x i mouse_check_button_released(vk_left).y ... co to ma być? to są funkcje zwracające boolean a nie obiekt... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Zamiast tego x,y z warunkiem z mysza o ktorym napisal Pieter, sprobuj dac mouse_x, mouse_y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się