Holdysz Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Jaki jest kod żeby wróg gonił gracza: move_towards_point(bohater.x,bohater.y,15) myślałem nad tym ale error: ERROR in action number 1 of Step Event for object object87: Error in code at line 1: move_towards_point(gracz1.x,gracz1.y,14) ^ at position 27: Unknown variable x ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Step Event for object object87: Error in code at line 1: move_towards_point(gracz1.x,gracz1.y,14) ^ at position 27: Unknown variable x ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Step Event for object object87: Error in code at line 1: move_towards_point(gracz1.x,gracz1.y,14) ^ at position 27: Unknown variable x Podajcie jakiś ten akurat dałem w step. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 ja bym zrobił to tak Step wroga: GML image_angle=direction speed=2; if (distance_to_object(hero)<300) { direction=point_direction(x,y,hero.x,hero.y); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubaka Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Może dodaj na początku scryptu GML if object_exists(twoj_object) then Albo komendą GML position_meeting(twoj_object.x,twoj_object.y,twoj_object) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 move_towards_point(bohater.x,bohater.y,15) myślałem nad tym ale error: ERROR in action number 1 of Step Event for object object87: Error in code at line 1: move_towards_point(gracz1.x,gracz1.y,14) ^ at position 27: Unknown variable x a teraz pomyśl. Widocznie nie wstawiłeś gracza do roomu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Holdysz Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 chyba że no bo ustawiłem na gracza1 a gracz jeden pojawia się dopiero po wciśnięciu A a po rozpoczęciu roomu pojawia się ten sam gracz ale ustawiony w lewo a gracz jeden jest w prawo :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Holdysz Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Dobra już mam rozwiązanie tylko trchę kolesia zwolniłem bo zapierdzielał za szybko: if object_exists(gracz1) then move_towards_point(gracz1.x,gracz1.y,15) na: if object_exists(gracz1) then move_towards_point(gracz1.x,gracz1.y,0.4) I muszę usunąć zmianę w lewo i w prawo :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi