Muchaszewski Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Czy GM ma taką opcje aby poszukać poza roomem jakiegoś sprita?? Jak tak to jaki byłby na to kod. Podam jakiś przykład. Mamy sobie otwarty plik tekstowy i program. Czy GM może w tym pliku tekstowym poszukać litery A i dać mi jakieś info że tak owa tam istnieje?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 do drugiego dlla musisz chyba użyć który pobierze zmienną w notatniku i da do gma edit: lol zrób własnego notepada który zapisze plik i gm go pobierze i odszuka w stringu literki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Sprita? Nie obiektu ze spritem? Wczytaj stringa z pliku i użyj string_pos. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 ale on chce chyba niezapisany prosto z notatnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muchaszewski Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Może inaczej. 1. Robimy sobie screena, pulpitu np: kosza. 2. Obcinamy go żeby został tylko obrazek. 3. Wczytujemy go do GM. (Pierwsze 3 prawdopodobnie są niepotrzebne, ale napisałem dla ogólnego pomysłu) 4. Używamy jakiejś funkcji żeby znalazł go na naszym pulpicie. 5. Jeśli go znalazł to dobrze by było gdyby podał nam miejsce występowania takowego i ilość jeśli znalazł więcej.. Rozumiecie???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 file_find_first, file_find_next, sprite_add, zapraszam do dokumentacji... nie ma takiej funkcji, tym bardziej, napisanie rozpoznawania przedmiotów w GM będzie baaaaaaaaardzo nie wydajne, no bo musiał byś zrobić screen pulpitu, zapisać go jako bmp żeby zachować wszystkie pixele, potem wyciąć to co chcesz znaleźć, także zapisać jako bmp bez utraty najmniejszego pixela, następnie lecieć pixel po pixelu i sprawdzać czy następujące pixele pasują do wzorca... i powiedzmy masz ekran 1440x900 = 1296000 pixeli... tyle pętli musiał by wyrobić GM. W normalnym języku programowania może jeszcze by się udało ale w GM? zapomnij... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się