Skocz do zawartości

punkty na czas


Rekomendowane odpowiedzi

Aby plansza przechodzila za min to zrob tak:

W create jakiegos objektu:

alarm[0]=room_speed*6000

w alarm[0]

alarm[0]=room_speed*6000
room_goto(nazawa romu)

A co do pkt to w objeckcie w którym masz punkty musisz zaznaczayc Presistent:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo zrób sobie to na animation_end

 

w create daj

 

czas=0

 

w stepie

 

if czas=[NP 200]

{

room_goto([NAZWA_POKOJU])

}

 

a w animation end

czas+=1

 

jeszcze w create możesz dac

animation_speed=[liczba od 0.1 do 1]

 

te przykłądy to bez nawiasów, mam nadzieje że ci to jakoś może pomóc, musisz sobie wymieżyc czas jaki chcesz, chwile po postu byś nad tym posiedział

 

ps. wiem że nie za bardzo umiem pisac skryptów i może i są prostsze rozwiązania, ale chciałem pomóc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zając, jak juz piszesz to sprawdz czy dobrze, nie ma czegos takiego jak animation_speed tylko image_speed. Animation end to bardzo zla metoda, a jezeli jego sprit ma 100 klatek? Nalezy zrobic tak jak napisal Gooman.

 

@bobo

Musze rozwiac twoje watpliwosci i powiem ci, ze alarmy 'odliczaja sie' w stepach, nie w milisekundach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...