krychol Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 jestem nowy w GM i mam pytanie. Mianowicie co zrobic by planasza byla tylko minutę a potem przechodzila no następne pokoju z iloscą uzyskanych punktów. Bardzo prosze o pomoc :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobo Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Aby plansza przechodzila za min to zrob tak: W create jakiegos objektu: alarm[0]=room_speed*6000 w alarm[0] alarm[0]=room_speed*6000 room_goto(nazawa romu) A co do pkt to w objeckcie w którym masz punkty musisz zaznaczayc Presistent:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Dlaczego akurat mnożone przez 6000? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobo Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Wyszło mi że tyle milisekund to 1 min ale nie jeste pewien:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychol Opublikowano 22 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 gdy kopiuje to do skryptu i wlączam gre pokazuje sie error ze niby tam jest dopisane ''ę'' :boxed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gooman Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Heh ... ale alarmy są liczone w stepach a nie w milisekundach więc powinno być raczej alarm[0]=room_speed*60 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasmilus Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 To sprawdź skrypt jak kopiujesz to czasami pokazują sie przed tekstem jakieś literki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobo Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Gooman a mi sie zda że w mil sekundach (przynajmniej jak narazie wszytkie alarmy jakie robiłem robiły mi się w milisekunach, i jak daje sie zeby napisalo jak odlicza sie ten czas to tez w milisekundach). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zając Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 albo zrób sobie to na animation_end w create daj czas=0 w stepie if czas=[NP 200] { room_goto([NAZWA_POKOJU]) } a w animation end czas+=1 jeszcze w create możesz dac animation_speed=[liczba od 0.1 do 1] te przykłądy to bez nawiasów, mam nadzieje że ci to jakoś może pomóc, musisz sobie wymieżyc czas jaki chcesz, chwile po postu byś nad tym posiedział ps. wiem że nie za bardzo umiem pisac skryptów i może i są prostsze rozwiązania, ale chciałem pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Zając, jak juz piszesz to sprawdz czy dobrze, nie ma czegos takiego jak animation_speed tylko image_speed. Animation end to bardzo zla metoda, a jezeli jego sprit ma 100 klatek? Nalezy zrobic tak jak napisal Gooman. @bobo Musze rozwiac twoje watpliwosci i powiem ci, ze alarmy 'odliczaja sie' w stepach, nie w milisekundach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zając Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 może zrobic do tego osobny objkt z jednym spritem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 To byloby czyste 'marnotractwo wydajnosci'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobo Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Nalezy zrobic tak jak napisal Gooman. To ja napisałem:P Musze rozwiac twoje watpliwosci i powiem ci, ze alarmy 'odliczaja sie' w stepach, nie w milisekundach. Dzięki za uświadomnienie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychol Opublikowano 24 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Dzięki za pomoc :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się