wikku9 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Czy w GMie można zrobić UV mapping? Jeśli tak to jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/UV_mapping W sumie można by było spróbować. Sprowadza się to do obliczeń, jednak może być strasznie niewydajne w GMie. Co jak co, ale to środowisko nie nadaje się do obliczeń na dużej ilości danych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Samego uv mapowania w gmie nie opłaca się obliczać, model zrobiony w programie do modelowania i przekonwertowany do gma, np Marzipanem zachowuje mapowanie(czasem też trzeba teksturę obrócić o 90 stopni.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 a jakie modele marzipan konwertuje? tzn. czy 3dsmaxa, blendera itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 .obj .3ds .x .txt (z Milkshape3d) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się