Bollo Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Co zrobić aby event np. zniszczenia obj_wrog zaszedł w room1 a efekt eventu został wykonany w room2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Może bardziej po ludzku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Wg mnie to że destroy jest w roomie 1 a efekt jest też w roomie 2. zaznacz niszczonemu persistent. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 nie pomoze persistent, bo jak zniszczy to obiekt w room 2 nie bedzie istnial. jedyne wyjscie to instance_change() na ten ktory ma persistent, badz podobny sposob na utworzenie obiektu z samym efektem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 stwórz obiekt z persistent. Dodaj mu variable "zniszcz" to 0. I w obiekcie, który ma coś zrobić by się zniszczył ten drugi obj w innym roomie, "obj_tencomazniszcz.zniszcz" to 1. I w tamtym obiekcie w roomie2 warunek jeśli "obj_tencomazniszcz.zniszcz" jest 1, to się niszczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Jeśli efekt ma zachodzić w innym roomie, niż walczyło się z przeciwnikiem (bo to pewnie o coś takiego chodzi), to pierwszy room olać, bo pewnie i tak do niego się nie wraca. W drugim w innym obiekcie zrobić od razu efekt zniszczenia, a x i y ustalić taki, jaki był w roomie pierwszym. Bollo, wyjaśnisz to wreszcie bardziej ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bollo Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Dobra Assassin Jesteś przed jaskinią smoka (room2), wchodzisz do jaskini (room1) pokonujesz smoka, wychodzisz przed jaskinię (room2) a tam przybiega do ciebie ludek i mówi że jesteś SUPER. Może być ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Rozumiem, że stojąc przed jaskinią, też widać zmarłego smoka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bollo Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Nieee!!! Zabijając smoka powodujesz że ludek przybiega pod jaskinię. I tyle A zmarły smok jest w jaskini. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Spoko, nie denerwuj się :] . Teraz już rozumiem o co chodzi (inni też zapewne nie zrozumieli). Jak już zabijesz smoka, ustawiasz sobie jakąś zmienną globalną, np. GML global.zabilemjestemhardkorem=1 A potem u tego ludka robisz: GML if global.zabilemjestemhardkorem=1 { /*rob costamtamtaramtam - wykonujesz ten efekt*/ } Tylko pamiętaj, że jak nie zrobisz wszystkiego odpowiednio, to za każdym razem po wchodzeniu do room2 (przed jaskinią) ludek będzie robił efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się