Cekol Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 Pewnie ktoś grał w CS2D(conter strike 2D(niewiem jak się to dokładnie pisze))i tam jak chodziłeś postacią to było słychać jej kroki. Czy możn zrobić tak samo w Gmie? Bo kiedyś próbowałem i nawet zrobiłem tak jak w CS2D ale dzwięk się nakładał Proszę o pomoc ! ! ! :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 Ja bym zrobił tak: Gdy naciśniesz (nie trzymasz, tylko naciśniesz) strzałke w górę ( czy W, w zależności jak chcesz) zaczyna grać dźwięk chodzenia z ustawionym TRUE. I ustaw że gdy puścisz dźwięk przestaje grać. Mogę zrobić przykład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 21 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 Jak możesz to zrób ten przykładzik :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 Tutaj jest przykład http://www.gmclan.org/up863.html plik o nazwie KROKI, nie wiem czy o to ci chodziło, ale mam nadzieje że tak. Chodzisz za pomocą WSAD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 22 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Tak nie dokońca mi chodziło Bo w przykładzie jest skręcanie postacią(direction)a ja mam w mojej grze streyfy(jakoś tak się to pisze) i niewiem jak zrobić ze stryami i dzwiękiem aby się nienachidziły :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Tam gdzie masz poruszanie daj: if not (sound_isplaying(nazwa_dzwieku)) { sound_play(nazwa_dzwieku) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się