Platyna Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Chodzi po prostu o to by zamiast przenikać przez teren to wyginała się na nim : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubHack Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 No to raczej będzie ciężko mi takie coś zrobić.... :D Może kiedyś mi się uda, ale raczej nie tym razem. Jestem jak narazie za bardzo początkujący i nie wiem jak mam się w ogóle za to zabrać... :/ edit:// Kombinowałem i coś wymyśliłem, ale kiepsko to się trzyma i pozostanę przy "bez wygięciu". Dlaczego ? A toteż dlatego że lina się wtedy napręża i odbija, również często się zacina, a tego chcę uniknąć. Tak więc pozostaję przy lince która jest nad terenem. Nie sądzę by to komuś jakoś szczególnie przeszkadzało, a z pewnością gra będzie lepiej się prezentowała. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Jeśli byś miał czas, byś mógł popracować nad jakąś fabułą, bo w tedy gracz chce wiedzieć "więcej", np. jak masz że ktoś ukradł dżem, to gracz chce wiedzieć kto go ukradł (tak dla przykładu dałem :jezor: ) Najlepiej zrób tak jak w Zenku Zombie, dodatki, które się odblokują np. po skończeniu gry, odkryciu tajemnych miejsc podczas gry. To wszystko zachęca, pamiętam jak grałem w Zenka Zombie i ciąglę w niego pykałem bo chciałem wiedzieć jaki jest dodatek po zakończeniu gry na poziomie trudności "Hardkor" :) . Pozdrawiam :sp_ike: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubHack Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Jeśli byś miał czas, byś mógł popracować nad jakąś fabułą, bo w tedy gracz chce wiedzieć "więcej", np. jak masz że ktoś ukradł dżem, to gracz chce wiedzieć kto go ukradł (tak dla przykładu dałem :jezor: ) Najlepiej zrób tak jak w Zenku Zombie, dodatki, które się odblokują np. po skończeniu gry, odkryciu tajemnych miejsc podczas gry. To wszystko zachęca, pamiętam jak grałem w Zenka Zombie i ciąglę w niego pykałem bo chciałem wiedzieć jaki jest dodatek po zakończeniu gry na poziomie trudności "Hardkor" :) . Pozdrawiam :sp_ike: . Wiem o co chodzi. Mam już coś w swojej głowie i na papierze, więc o fabułę to się nie bój. :) Nie oficjalnie mam już kilka pomysłów co do gry, ale to jeszcze za szybko żeby o tym mówić. :) Powiem jak już coś zbuduję. Dziękuję za radę, z pewnością się przyda. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 No... I jak tam idzie robota? Szczerze mówiąc czekam na tą gierkę :) Mógłbym również w jakikolwiek sposób pomóc robienie gry.. :D Hehe.. Lubię takie gierki w tamtym przykładzie kilka poziom porobiłem, żeby sobie 'polatac' ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Jako jeden z członków zespołu przyznam że praca wre :P, być może nie długo umieścimy demo, ale jeszcze nie wiemy. Jest jeszcze dużo rzeczy do zrobienia :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Praca wre to może byście zamieścili trochę screenów? Normalnie nie mogę się doczekać :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Tajemnica zawodowa :D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się