Gość Kamilosek Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 niewiem czy to dobre miejsce jeśli nie to proszę o przeniesienie. Szukam teamu zawansowanego. W Game markerze pracuję od 2 lat mam wersj zarejestrowaną. Moje umiejęntności: - Programowanie 6/10 - Muzyka - 9/10 - Grafika - 8/10 Specjalne: Animacje w pivocie bardzo płynne Znajomość w Photo Shop Super Loga Wady: - Czasami nie umiem banalnych rzeczy np: ekwipunek Dziennie mam czas około 6h szukam teamu specializuje się we wszystkim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej-01 Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Może byś podał jakieś próbki grafiki, czy umiejętności? Ja bym cię nie przyjął, pracuję sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Kamilosek, popraw bledy pisowni :) Ja bym cię nie przyjął, pracuję sam. ja bym nawet Ci nie proponowal, nie ten level ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 - Grafika - 8/10 http://www.digart.pl/praca/2823183/Return_to_NeonCity.html to ten typ ma chyba z 14/10 akurat animacje w pivocie jakos specjalnie wymagajace ani piękne nie są a tak na serio próbki panie próbki, ciekawi mnie co znaczy muzyka 9/10 - bo brzmi prawie jak poziom tupaca czy bobie marleya Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...