uzu13 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Witam. Jak zrobic strzelanie przeciwnika, tylko wtedy gdy pomiędzy mną a nim nie znajduje się objekt skrzynka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programistagd Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Musisz użyć collision_line z tego co pamiętam. GML //Kiedy ma strzelac if(collision_line(player.x,player.y,enemy.x,enemy.y,obj_skrzynia,1,1)){}else{ //tu kod na strzelanie } //wiem, że mozna użyć operatora negacji, jest wiele innych sposobów na to</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się