Skocz do zawartości

Jak dodać pasek życia i many do gry?


Rekomendowane odpowiedzi

Event Draw

GML
draw_rectangle_color(view_xview,view_yview,view_xview+100,view_yview+16,c_red,c_white,c_blue,c_black,true);

draw_rectangle_color(view_xview,view_yview,view_xview+global.hp,view_yview+16,c_red,c_red,c_red,c_white,false);

gdzie global.hp to Twoja zmienna hp bohatera..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obj_control >> Draw

GML

draw_healthbar ( view_xview+10 , view_yview+10 , view_xview+128 , view_view+40 , zdrowie , c_grey , c_red , c_green , 0 , 1 , 1) // Rysuje pasek życia

draw_healthbar ( view_xview+10 , view_yview+10 , view_xview+128 , view_view+40 , mana , c_grey , c_red , c_green , 0 , 1 , 1) // Rysuje pasek many</span>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...