Vlad_Dracula Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 jak zrobic strzelanie z niekonczonca sie amunicja w grze od gory? i jak zrobic by przeciwnicy strzelali w twoja strone ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej-01 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Do Wroga daj w np. wykryciu Gracza kod: a = instance_create(x,y,pocisk); a.direction = point_direction(x,y,gracz.x,gracz.y); a.speed = 23; I do gracza np. po naciśnięciu myszki (miejscu do strzelania ) kod: a = instance_create(x,y,twoj_pocisk); a.direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); a.speed = 23; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 GML //create: strzela=true //step: if strzela=true { p=instance_create(x,y,o_pocisk) p.direction=point_direction(x,y,o_gracz.x,o_gracz.y) p.speed=10 alarm[0]=room_speed*2 strzela=false } //alarm 0: strzela=true btw https://forum.gmclan.org/index.php?act=Search&f=30 polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donway Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 robisz objekt pocisk i w step dajesz (u siebie) GML direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); if mouse_check_button(mb_left) { instance_create(x,y,pocisk) } w objekcie pocisk w create dajesz GML speed = 20; direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)-2+random(5); alarm[0]=5*room_speed; a w alarm 0 (w pocisku) GML instance_destroy(); chyba powinno działać :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się