Skocz do zawartości

strtrzelanie


Rekomendowane odpowiedzi

Do Wroga daj w np. wykryciu Gracza kod:

a = instance_create(x,y,pocisk);
a.direction = point_direction(x,y,gracz.x,gracz.y);
a.speed = 23;

I do gracza np. po naciśnięciu myszki (miejscu do strzelania ) kod:

a = instance_create(x,y,twoj_pocisk);
a.direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y);
a.speed = 23;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robisz objekt pocisk i w step dajesz (u siebie)

GML
direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y);

if mouse_check_button(mb_left)

{

instance_create(x,y,pocisk)

}

 

w objekcie pocisk w create dajesz

GML
speed = 20;

direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)-2+random(5);

alarm[0]=5*room_speed;

 

a w alarm 0 (w pocisku)

GML
instance_destroy();

 

chyba powinno działać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...