Nikas Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Cześć! Jak wiecie, lizak ma jeden poważny błąd który występuje u wielu osób, chodzi o "unexpected error when trying to run a game" (chyba, że tam pisze się inaczej) Próbowałem już wielu rzeczy, nie wiem jak to naprawić - więc zwracam się do Was. Może ktoś już spotkał się z tym błędem i go jakoś naprawił? Żadne kodeki nie pomagały, wywalanie jbfmoda, skryptów psichixa, nic! Jeżeli nie naprawię tego błędu, skończy się może tylko na felernym demku i gra nie zostanie wydana w pełnej wersji. A więc proszę, jeżeli przyjdzie Wam coś do głowy, obojętnie, piszcie tutaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 "Unexpected error occured when running the game" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Może ponowna kompilacja coś pomoże? Może grafiki(backgrounds/sprites) są za duże(gdzieś o tym słyszałem)? To takie moje przypuszczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 kompilowałem grę kilkanaście razy, nic nie pomogło w dodatku pod różnymi wersjami gm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Ach i jeszcze dodam, że nie jestem do końca pewien czy ten błąd jest wywalany w trakcie loadingu czy już po przy odpalaniu gry, bo wywala na ostatnim etapie loadingu. Wtedy się chyba grafiki ładują. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 W debug mode, jak się ładuje to pisze, bodajże "Preparing Sounds". Nawet jak żadnych nie mam, to to i tak mi najwięcej czasu ładowania zajmuje xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 może to rzeczywiście przez grafikę, najdłuższa ma 2500 pikseli długości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Spróbuj ją podzielić, może to coś da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 W debug mode, jak się ładuje to pisze, bodajże "Preparing Sounds". Nawet jak żadnych nie mam, to to i tak mi najwięcej czasu ładowania zajmuje xD Właśnie nie. Ostatnie jest "Preparing graphics" EDIT: No to by się zgadzało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 No dobra, masz racje, zawsze dodawałem na tyle mało że nie było widać prawie ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Nikas podziel te większe grafiki na mniejsze to może być właśnie przez duży rozmiar grafik spowodowane. Możliwe, że pomoże >>TU<< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 OOOOOOOO SHIIII!!! już nigdy więcej grafik 10x2500 pikseli! na forum game maker games też mi napisali, że to wina grafik kurczę, dzięki wielkie, już zabieram się do roboty ^^ no no balboa, zyskałeś u mnie sporo ! temat do zamknięcia, yeaaaa :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi