Ignis Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Problem może być nieco n00bski, jednak jak dotąd robiłem tylko platformówki, dla mnie jest to trudne więc proszę, żebyście wytłumaczyli mi to dość jasno. No to dobra, nie robię takiej typowej strzelanki w której tory lotu pocisku nie wymagają dość dużo trudu lecz u mnie walka ma polegać na obrzucaniu się toporkami. Nie wiem, może trzeba użyć Draw ale ja zbytnio nie umiem z tego korzystać, aha, i chyba muszę zrobić chmarę toporków i oszczepów jako jeden obiekt? Z góry dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 yyy o co chodzi? Opisałeś ze nie umiesz tego zrobić, że robisz gre "strzelanke", że będzie się rzucać toporkami. A gdzie jest opisany twój problem? napisz dokładnie o co chodzi to może pomoge :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Ten "zagięty tor lotu" to parabola - która w kontekście takiego ruchu działa tak, że prędkość pozioma toporka się nie zmienia, a prędkość pionowa jest co stepa zwiększana o jakąś wartość :) Dla przykładu "własny" prosty lot takiej piłki: GML //Create hspd = 2; //Wlasna zmienna odpowiedzialna za predkosc pozioma (hspeed) vspd = -3; //Pionowa (vspeed) //Step vspd += 0.1; //0.1 to grawitacja x += hspd; //Przesuwamy gracza odpowiednio poziomo i pionowo y += vspd; W sumie to do tego mogłeś spokojnie użyć gmowej grawitacji (hspeed/vspeed/gravity), a jeśli jesteś w stanie zrobić platformówkę to to nie powinno być problemem, ale teraz już wiesz (mam nadzieję) jak to działa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Nie mówiłem że robię strzelankę ;p, ale dobrze, dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się