Vlad_Dracula Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 jak zrobic taka mape na caly ekran ze np. wlaczasz 8 a wylaczasz 9 i ze jestem strzalka na mapie ? i jeszcze takie radio ze potwor jest w danej odleglosci od postaci co ma radio przy sobie bohatera glownego i radio wydaje wtedy dzwiek , i jak zrobic ze znajdujesz radio np. w sklepie i masz je wtedy przy sobie zawsze jak je zlapiesz ----------------------------- Eminem - Fight Music Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 musisz sobie zrobić np rooma. dajesz mu presiedent a po naciśnięciu 8 pokazujesz tego rooma, gdzie bedzie strzałka która będzie miała hero.x i hero.y w jakimś pomniejszeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlad_Dracula Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 a ta strzalka to obiekt ? i jak dac w niej x i y jaki event itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 jak zrobic taka mape na caly ekran ze np. wlaczasz 8 a wylaczasz 9 i ze jestem strzalka na mapie ? przy naciśnięciu 8 rysuj sprita mapy lub twórz obiekt z tym spritem. A pozycję strzałki ustawiaj poprzez pozycję gracza. i jeszcze takie radio ze potwor jest w danej odleglosci od postaci co ma radio przy sobie bohatera glownego i radio wydaje wtedy dzwiek GML if instance_exists(o_radio) { if distance_to_object(o_radio)<200 && !sound_isplaying(dzwiek) { sound_play(dzwiek) } else sound_stop(dzwiek) } i jak zrobic ze znajdujesz radio np. w sklepie i masz je wtedy przy sobie zawsze jak je zlapiesz GML //create radio=false //przy zebraniu radia radio=true //gdzieś tam if radio=true { //coś tam } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlad_Dracula Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 gdzies tam ? cos tam? dalej tej mapy nie rozumiem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Najpierw zrozum kody... on ci przedstawił przykład, dalej zam wymyśl. off-top Dear, CTRL! There are viruses' activities from your computer! Highly recommend you to scan your computer for malicious and potentially unwanted software. If you do not follow this, I will have to make a complaint to your Internet Service Provider with attached log file (your IP address, etc.). If you want to find a report about your computer's security and solve every problem with it, please click here: http://www.total-scan.com/detected/CTRL This is an online service that you can use for free spyware removal. Use it to scan your computer to help protect, clean, and keep your computer running at its best. Use the free scan to check for and remove viruses, spyware, and other potentially malicious software and to find vulnerabilities or shortcomings in your Internet security. Thank you. Yours truly, Cliff Edwards. Przyszła taka wiadomość. Jak mam to potraktować? jako hackera czy jako pomoc? help! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 więc ja wytłumaczę... w create bohatera: GML radio=false // czyli nie masz radia</span> gdy zbierzesz/kupisz radio GML radio=true // czyli masz już radio</span> w obiekcie, którego to radio dotyczy GML if radio=true // czyli dosłownie "jeżeli radio jest"(a to tylko jak już wcześniej radio zebrałeś/kupiłeś) to wtedy: { //akcja, którą chcesz wykonać (gdy posiadasz radio) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 dostał to samo wcześniej. bardziej to: step GML if place_meeting(x,y,o_radio)//spotkanie { radio = true; //działa motor;p with o_radio //z. instance_destroy()//zniszcz! }</span> create GML radio = false //czyli radio nie jest aktywne</span> itp, już ci podali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Nie wiem czy dobrze Cie zrozumiałem, ale zaraz postaram się zrobić przykład. Bo wiem że przykłady bardziej są przysfajane przez początkujących niż kawałek kodu na forum :P (ja się uczyłem z przykładów :D ). A i jeszcze mi wytłumacz dokładniej co znaczy: -"wlaczasz 8 a wylaczasz 9" -"ze jestem strzalka na mapie" Poruszanie ma być strzałkami czy tam gdzie się kliknie myszką? Rozbuduj trochę swoją wypowiedz. A wtedy pomoge bo teraz nie wiem nawet co mam zrobić zabardzo ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlad_Dracula Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 naciskasz 8 i wlacza sie mapa a 9 i wylacza a ta strzalka to moje polozenie na mapie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlad_Dracula Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 a jak z tym dzwiekiem z radia gdy potwor jest w danej odleglosci od postaci? -------~-------------- shit can happen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 heh Nie rozkminiam o co Ci chodzi z tym włączeniem i wyłączeniem mapy ;/ ma przechodzić do menu czy co? A i jeszcze jedno masz wersje Pro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 a jak z tym dzwiekiem z radia gdy potwor jest w danej odleglosci od postaci? Wcześniej napisałem, ale chyba źle zrozumiałem, ale wystarczyło trochę samemu pomyśleć i to przerobić... GML if radio=true { if instance_exists(potwór) { if distance_to_object(potwór)<200 && !sound_isplaying(dzwiek) { sound_play(dzwiek) } else sound_stop(dzwiek) } } ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlad_Dracula Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 nie mam pro :( , a chodzi mi o to : masz gre od gory , chodzisz ludkiem , i jak naciskasz cyfre 8 to mapa ci sie pojawia na calym ekranie a jak naciskasz 9 to znika i grasz dalej z satysfakcja ze wiesz gdzie jestes po spojrzeniu na mape :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 aha ... to nie wiem ale zaraz dam link do tego co zrobiłem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlad_Dracula Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 dzienki wielkie :) , a to z radiem dac w create radia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 w stepie gracza. tylko pamiętaj w create gracza jeszcze dać radio=false. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Daje przykład :P Nie zrobiłem tej mapki ale zrobiłem radio xD Tutaj ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlad_Dracula Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 ok zapamietam , a jak dam radio np. keyboard , przycisk m i dam kod false , a potem , keyboard przycisk n i kod true to radio bedzie sie wylanczac i wlanczac jak naciskac bede? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Sprawdź to się dowiesz. Nie możesz chwilę pomyśleć i samemu spróbować to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlad_Dracula Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 dzieki wielkie lordis :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się