Aregorath Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Mam pytanie.Zrobiłem obiekt który porusza sie gdy naciska sie strzałki za pomocą akcji JUMP TO POSITION Czy Można zmienić szybkość poruszania się takiego obiektu ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Zamiast jump to position skorzystaj z move fixed:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aregorath Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Zamiast jump to position skorzystaj z move fixed:) Ale ja chciałem żeby już się nie ruszał gdy puszcze naciśniety przycisk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 to dajesz dodatkowo event puszczenia przycisku (key release) i w nim move fixed zaznaczasz tylko ten kwadracik na środku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aregorath Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Działa dzieki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bassmaster Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Polecam silnik platformowy Dawiddsa, też ma taką funkcje, ale rozbudowaną :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 16 Lutego 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Z jump to position po prostu zmieniasz po ile pixeli przeskakuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się