Kartofelek Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Nie znalazłem takiego wątku na forum (pewnie kiepsko szukałem). Chodzi mi o ladniejsze skalowanie grafiki niz jest domyslnie. Czy dobrze mysle ze trzeba to zrobic tak: 1) rysuje wszystko na surface 2) stosuje draw_surface_stretched(id,x,y,w,h) A jezeli tak, to jak rysowac titlesy i background na takim surface? Poprzez kopiowanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Możesz na początku gry użyć texture_interpolation(1) Wtedy wszystko będzie ładne :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kartofelek Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 W poniższym linku znajduje się tutorial dokładnie mówiący jak uzyskać ładne skalowanie za pomocą surfaces. Efekt bardzo prosty do uzyskania: http://forums.tigsource.com/index.php?topi...g86809#msg86809 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się