geralt100 Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Chce aby object po wylosowaniu np. 1 szedł do objeku z id 1000001, już mam w [create] idz=random(5) [step] if idz=1 {... i nie wiem co wpisać} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Wpisujesz: move_towards_point((100001).x,(100001).y,speed/*czy jakąś konkretną liczbę*/) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geralt100 Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 dzieki wcześniej nie wstawiałem wartości id w nawias E:teraz w create gdy mam idz = 1 to idzie, a gdy wpisze idz=random(4) (mam 4 obiekty) to on stoi E2: problem zażegnany, a temat do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 musisz losową liczbę zaokrąglić GML idz=1+round(random(3)) //jak ma losować od 1 do 4 idz=round(random(4)) //jak ma losować od 0 do 4</span> lub GML idz=choose(1,2,3,4) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geralt100 Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 dzzzzzzzzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się