Wojo Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 właśnie zrobiłem grę strzelanke z obracaniem wokół kursora ustawiłem środek sprita i gdy przy obracaniu strzelam to sprite naboju jest skierowany w jedną stronę poziomą i gdy strzelam przy obracaniu to zamiast naboje lecieć s karabinu lecą z głowy albo z ramion mam nadzieje że pomożecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Użyj lengthdirów. Poczytaj o nich w dokumentacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Użyj lengthdirów. Poczytaj o nich w dokumentacji. nie bardzo wiem gdzie to jest dasz link ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 nie da, poszukaj linku w dokumentacji! zaraz dam :* https://gmclan.org/index.php?wiki ale ja jestem miły :> ale powinienem cie skazać na wejście na główną i klikniecie dokumentacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 dzięki a w którym dziale ?? sprites czy co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej-01 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 roltflmao XDXD proszę : łap wirusa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 lengthdir_x(len,dir) Returns the horizontal x-component of the vector determined by the indicated length and direction. lengthdir_y(len,dir) Returns the vertical y-component of the vector determined by the indicated length and direction. Żeby lepiej wytłumaczyć: działają one w taki sposób, że wyliczają pozycję (odpowiednio x i y) z punktu 0. Len to odległość o ile ma się przesunąć pozycja, a dir to kierunek, w który ma się przesunąć (u ciebie to będzie direction). Robimy tak: GML px=x+lengthdir_x(iles,direction); py=y+lengthdir_y(iles,direction); i teraz mamy zmienne px i py, które będą tą potrzebną pozycją. Jeżeli karabin jest trochę z boku to można dodać/odjąć od direction, a długość samemu trzeba ustalić. ED: ooo spóźniłem się nieco :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 może powiecie co tam mam wpisać i gdzie wkleić ?? bo wkleiłem i zrobiłem i dalej to samo EDIT:dzięki ale co to znaczy te iles ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 no odległość :/ chyba tłumaczyłem wcześniej argumenty, co nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Jezuniu! a nie wiesz? poćwicz troszke, to bedziesz wiedział. siedzisz na kodzie? czy na klockach? .::E:@:E:1::. : acha... trzeba było mu nie mówić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 zrobiłem i znowu to samo !! sad.gif może dasz mi już gotowy skrypt z ustawieniami ?? dodam że animacja obracania ma 35 klatek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 a nie masz GM PRO? bo jeśli nie to jak zrobiłeś przed chwila celownik? tam było image_angle :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Może napiszesz jak tworzysz pocisk i czy sprite ma środek w odpowiednim miejscu? Nie o to chodzi, by było na środku tylko w centrum obrotu (zazwyczaj to głowa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 dam do uploadera i pokaze jak to wyglada dam link w edicie EDIT:https://gmclan.org/up4276_12_PROBLEM.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_soyer Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 masz pro czy lite? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 załamie się eltix. Spojrzałeś wgl do tego projektu? Sprite ma tyle klatek, a tylko w jednym miejscu (pasującego tylko do 1 klatki) ma origina. Pomyśl, co może być źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 mam wersję lite to pomożecie czy nie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_soyer Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 no zajrzałem po napisaniu posta mojego. wiec nie martw sie tak. to masz pro czy nie? zawsze pisze sie na początku tematu. bo jak pro to przecież łatwo to zmienić wszystko bez klatek. ed: no chyba że tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 mam wersję lite i chcę po prostu wiedzieć co mam zrobić z tym strzelaniem no chyba że zedytujecie mi ten plik wiem że to głupio brzmi ale proszę o i jeszcze jakby się dało chcę wiedzieć jak dodać animacje do ruchu gta i jak to mam zedytować w GM bardzo proszę o pomoc jutro o 12:45 tu zobaczę bo mam informatykę Pozdrawiam serdecznie. :bye1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Animacja - musisz mieć obrazek animowany -.-' Zedytować GM'a?!? Co to znaczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 zrób 2 czy tam więcej spritów bohatera tak aby wszystkie sprity tworzyły animacje i je zmieniaj sprity to jedyne rozwiązanie jakie przychodzi mi na myśl w wersji lite trochę zabawy w tym jest ale jeśli to nie pomoże to zostaje tylko kupno pro, a jak nie ma się kasy to piractwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Ale piractwo jest BE! i FU! i ogólnie złe... Posty nic nie wnoszące do tematu też są BE! i FU! i ogólnie złe... Platyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 zrób 2 czy tam więcej spritów bohatera tak aby wszystkie sprity tworzyły animacje i je zmieniaj sprity to jedyne rozwiązanie jakie przychodzi mi na myśl w wersji lite trochę zabawy w tym jest ale jeśli to nie pomoże to zostaje tylko kupno pro, a jak nie ma się kasy to piractwo. Skoro mowa o tym, że w wersji lite to jedyne rozwiązanie mogę Ci tak pomóc: Zrób, że jak jest przekręcony w górę to wartość ma np. 0 (zapisz sobie to gdzieś np. w //). Zrób najlepiej parę warunków tak abyś miał też jak masz przycisk góra i prawo to na ukos idzie. Jak będzie np. wartość 3 ("idę" ze wskazówkami zegara pod względęm wartości) to strzela w prawo. Rób tak dalej rób to będziesz miał całość. :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Miałem na myśli abyście dali przykład na wersję lite a z animacją to raczej sobie poradzę bo domyślam się jak najbardziej zależy mi na tym strzelaniu za pomoc z góry dziękuję Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się