Skocz do zawartości

ślizganie


Rekomendowane odpowiedzi

nie o to mi zbytnio chodziło, nie działa, mam fizykę gry platformowej, która nie współdziała z tym, np. gdy skacze automatycznie skręca w lewo, a chodziło o to by w zetknięciu z obiektem obj_oblodzona_pochylnia ten ześlizgiwał się na dół (pochylnia ma 45 stopni)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli Cie dobrze zrozumiełem to możesz zrobić tak jak Ci napisał kolega wyżej, ale z lekką modyfikacją.

 

GML
if ( distance_to_object(obj_oblodzona_pochylnia)<1 )

{

if place_free(x+1,y+1)

{

x+=1

y+=1

}else

if place_free(x-1,y+1)

{

x-=1

y+=1

}

}

 

 

EDIT: Mój błąd xD już poprawiłem. Miał to być by się ześlizgiwał w lewo bądzi w prawo w zależności od pochylni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...