Cover Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Nie wiem, jak zrobić obrót przeciwnika w grze top - down. Chodzi o to, że przeciwnik ma się odwrócić w tą stronę, w którą strzela. Coś jak w CS 2D. Chcę też, aby przeciwnicy obracali się w stronę, w którą idą. Próbowałem z 72 klatkowym spritem i kodem image_single = direction / 4; Nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thobby Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Po 1 z jakiej wersji game makera korzystasz? Po 2 czy masz pro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Zajżyj do faq ;) Bodajże 12 pkt w faq. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMTraker Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 ! 72 klatki sprita?! przecież to image_angle wystarczy zastosować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 72 klatki sprita?! przecież to image_angle wystarczy zastosować To jeśli odpalisz image_angle na lite bedziesz bogiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 zastosuj to wyjęte wprost z faq GML image_single = direction * image_number/360; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 @Lechu4444: brawo, to działa, ale gdy masz 360 klatek animacji. Cofam, to rzeczywiście działa. @GMTraker: posłuchaj Huntera. @Cover: nie działa dlatego, że: 360 (pełny kąt) / 4 = 90 a Ty masz 72 klatki. Powinno być: image_single = direction/5 Można to jeszcze uprościć: gdy przeszedłem na 8.0 Lite (czekam na forsę na Pro, oswajam się), też stosuję takie triki. Stosuję 32 klatki: image_single = direction/11.25 Zmiana będzie prawie niezauważalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMTraker Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 jednakże nie było mi wiadome, że ziomek nie ma pro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się