lvla2y Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Witam , kolejny problem , chciałbym gdy mój bohater wpadnie w obj_doladowanie_amunicji to dodaje mu do amunicji np.z 0/0 do 0/32. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 W graczu musisz mieć zmienną amunicji i maksymalnej amunicji (lub jeśli wolisz ręcznie podawać za każdym razem wartość) i wtedy przy kolizji gracza z bonusem GML ammo=maxammo//jeżeli ma pakować na maxa lub ammo+=5//jeśli dodajesz określoną wartość</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 W kodzie z kolizją z obiektem: GML ammo += 32 instance_destroy() //Opcjonalne.</span></span> E: Grr, znowu szybszy :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lvla2y Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 spoko , działa mi już! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się