lvla2y Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Jak zrobić , żeby obj_pocisk po przeleceniu 24 pixeli został usunięty.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Najprościej chyba tak :) (w stepie obiektu) GML if(distance_to_point(x,y,x_start,y_start)>24) then instance_destroy(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lvla2y Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Coś nie chce chodzić , wyskakuje coś takiego: ___________________________________________ FATAL ERROR in action number 2 of Step Event for object obj_pocisk: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 1: if(distance_to_point(x,y,x_start,y_start)>24) then instance_destroy(); ^ at position 41: Wrong number of arguments to function or script. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Skasuj pierwsze x i y, chyba nie powinno tego być... nie jestem pewiem bo z głowy myśle :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lvla2y Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 okej , gra się teraz włącza ale po naciśnięciu klawisza : spacja ( czyli ten którym wystrzelam pocisk) , wyskakuje taka informacja: ___________________________________________ ERROR in action number 2 of Step Event for object obj_pocisk: Error in code at line 1: if(distance_to_point(x_start,y_start)>24) then instance_destroy(); ^ at position 22: Unknown variable x_start Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 A już wiem :P nie x_start i y_start tylko xstart i ystart :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lvla2y Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 tak , o to chodziło , wielkie dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się