lvla2y Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Witam , mam problem , gdyż zrobiłem sobie obj_wrog gdy strzele w niego pociskiem wszystko chodzi ok( czyli ubywają mu życia jak należy) , jednak gdy kliknąłem na przycisk ( przy obj_wrog) "duplicate" , i strzelałem w ten obiekt( czyli w ten "duplicate") do wyczerpania amunicji i nie ubywały mu życia a przecież wszystkie kody są takie jak w obj_wrog? . Męczę się z tym już 30 min , proszę o pomoc . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Pokaż kod odejmowania życia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 25 Stycznia 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Jak masz kolizję pocisku z wrogiem? Czy event kolizji jest w obiekcie 'pocisk'? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lvla2y Opublikowano 25 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Create: GML zycie = 100 Przy kolizji z czymś: GML zycie -= 2 Korodzik , to pierwsze.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Hm.... tu jest dobrze :| Rozumiem, że zduplikowanego wroga kod został niezmieniony, tak? Podaj cały kod pocisku i wroga1 i wroga2 (duplikatu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Duplikatowi wroga zamiast tego kodu(usuń go) daj parenta normalnego wroga... Nie wiem czy dobrze zrozumiałem. Markar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lvla2y Opublikowano 25 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Pocisk ( wroga1) Create: GML move_towards_point(obj_bohater.x,obj_bohater.y,5) Pocisk ( wroga2) Create: GML move_towards_point(obj_bohater.x,obj_bohater.y,5) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się