lvla2y Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Witam , mam problem , otóż chciałbym , gdy mój (czyli obj_bohater)obiekt przybliży się do obiektu np. do obj_wrog na 24 pixele to zaczyna strzelać , a jak obj_bohater zaczyna oddalać się od obj_wrog na 24 pixele przestaje strzelać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 if (distance_to_object(wrog) <= 24) { //strzelanie } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lvla2y Opublikowano 25 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 a mógłbyś jeszcze rzucić kod na strzelanie , bo mój coś nie chce działać.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 create: GML moge_strzelac=true alarm0: GML moge_strzelac=true alarm[0]=10 i tam gdzie hunter napisał ''//strzelanie'': GML if moge_strzelac { instance_create(x,y,obj_pocisk) moge_strzelac=false } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 do GML if moge_strzelac { instance_create(x,y,obj_pocisk) moge_strzelac=false } W klamerki dorzuc jeszcze GML alarm[0] = 10 I tąże(?) linijke wywal z eventu alarmu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się