4tk Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Co zrobić, aby po upływie powiedzmy trzech dni (realnych!) zmienił się sprite z jajo na jajo_popekane? ED: oczywiscie beda kredki ED2: i żeby nie robić nowego tematu: aby po nie karmieniu go przez dzień nasz bohater padł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej-01 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Przeczytaj:[Art] Delta-timing by Dawidds :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Trzeba zapisywać dane w pliku tekstowym (najlepiej zaszyfrować), np. po wyjściu z gry zapisać datę ostatniego karmienia, a po ponownym włączeniu gry sprawdzić, czy dzień już minął i czy bohater ma zginąć. Tak samo ze zmienianiem sprite'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 14 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Na razie się grzebie w DAT Operate For GM v2, ale teraz muszę się zwijać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się