Kartofelek Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Było już na pewno o tym kilka tematów, ale znaleźć ich nie mogę. W necie szukałem i co najwyżej znalazłem jak ludzie dzielili się linkiem do rzutu ukośnego. Ale nikt nigdy nie dał recepty jak obliczyć trajektorię lotu pocisku - szczególnie w GM :) No więc jak to zrobić? Punkt A strzela do punktu B parabolicznie. Pocisk leci z szybkoscia V w czasie t. V = power z jaką wystrzelono pocisk. Gdyby to był lot liniowy to by nie było problemu. Problem jednak jest taki, że to jest lot paraboliczny. Kolejny przypadek jest taki, że punkt B się porusza stałą prędkością. Jak wtedy obliczyć miejsce gdzie strzelać? podobny zamknięty temat jest tutaj: https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=20976 Ale tam odpowiedzi nie ma :) Ps. Przykład http://www.gmclan.org/up2734_12_Obliczanie_trajektorii.html nie jest do konca dobry, bo gdy punkt B znajduje sie ponizej punktu A, to wtedy wychodzą babole. Poza tym punkt B jest statyczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się