Wojo Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Siemka pobrałem dzisiaj z waszej strony przykład edytora do gier i wzorowałem się na nim wszystko jest dobrze oprócz jednej rzeczy otóż ja wykorzystałem możliwości do obiektów isometrycznych i tu się sprawa komplikuje. Nie wkleja tam gdzie chcę chyba przez to że to edytor do top down. proszę o pomoc a tutaj wzorzec co mam na myśli PS.Proszę pomoc w formie przykładu i aby dorzuciliście jakieś sprity abym wiedział jakie wymiary itp. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Najlepiej to sam zrób. Ja tak przynajmniej uważam. Chodzi mi o to abyś starał się o samodzielność to lepsze osiągniesz bo będziesz wszystko znał w edytorze. Mogę ci dać przykład edytora tylko napisz na PW to będę miał czas na zrobienie go :P EDIT: To mój 13 post!!! Pechowy! :D EDIT2: A! Jestem początkujący więc mogą być małe błędy w edytorze ale się poprawi :P EDIT3: To co robią obiekty to już sobie wymyślisz ale to tylko przykład więc nie sądź, że zrobię, że będą robiły co sobie tam wymyśliłeś. Poprostu np. gracz będzie chodził, ale nie spodziewaj się, że zrobię ci to co ma robić w grze bo nie wiem co tam chcesz w tym edytorze. Post nie wnosi nic do tematu. Warn+1 gnysek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkAss Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Ehh...najlepiej to zrób własny edytor od 0 :) To jest przykład jak... i już wiesz :] Spróbuj :] Post nie wnosi nic do tematu. Warn+1 gnysek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...