ComeX Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Mam model w Google Sketchup'ie i nie wiem jak go teraz wrzucić do Game Makera. Proszę pomóżcie mi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Specjalnie dla modeli sketchup: https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=12271 Wazne: modele eksportuj z opcja "triangulate all faces" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Ale mam najpierw model (z sketchup'a) zapisać z domyślną końcówką (.skp) potem włączyć XenoN Core WaveFront i zimportować do game maker'a? Edit: Co to jest ten XenoN Core WaveFront? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Z tego co pamiętam SketchUp w darmowej wersji nie posiada eksportu do różnych formatów, w tym obj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Ok tera przeczytałem dokładnie. Twój XenoN Core WaveFront jest do .obj. Sketchup nie ma takiej możliwości (darmowy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Eksportuj do obj, potem ładujesz wavefrontem edit: za późno :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 @up nie ma takiej opcji edit: znów za późno :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 bo musisz zakupić pełną wersję, wtedy jest ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Kurka! No ale dzięki, poszukam innego programu. A może mi ktoś jakiś podać? Doublepost - punkt 3 regulaminu. Warn. Platyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 blender chociażby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 próbowałem, ale nie wiem jak :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 ale czego nie wiesz jak? nie wiesz jak pobrać czy co?;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 pobrałem blender, mam model, włożyłem model w blender (otwarłem :jezor: ), i nie wiem jak zapisać jako .obj, lub inaczej go importnąć do GM'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 File >> Export >> Wavefront Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Ale to zrobić w Blenderze? PS. Mam jeszcze problem bo nie wiem jak obiekt (pobrany) wbić do programu O_o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sentel Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Bierzesz import w blenderze wczytujesz obiekt. Potem export i go zapisujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 no ok załapałem ale mój "rower" ma .blend O_o jak go zimportować? (jeżeli się nie da to może da ktoś namiary na rower? :)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Eh, no to otwierasz ten .blend w Blenderze, eksportujesz go jako .obj (File >. Export >> Wavefront). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 no mam ale Wavefront jest do SketchUp'a to z blendera też muszę go użyć? I jeżeli już eksportuje to zaznaczyć jakieś szczególne opcje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 aby moj loader go odczytal musi byc opcja wlaczona: "trinagulate all faces" lub cos podobnego co ma blender Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 ok (jest triangule - czy jakoś tak) ale muszę użyć twojego programu czy mogę zrobić to w inny (łatwiejszy) sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 nie wiem co jest trudnego w moim loaderze. 3 funkcje do standardowego uzytku, masz je w przykladzie. innego sposobu nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 no to dobra, mam obiekt i twój program jak teraz to "wrzucić" i w ogóle na czym to polega? wrzucam przez twój program a potem co? jak dać to do gry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 przejrzyj przykład który tam był bo to nasuwa pytanie czy w ogóle zajrzałeś w to ;0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 tak, obejrzałem dokładnie i przykład i program (fajny stół :P) lecz nie wiem jak dodać. moja próba: podmieniłem pliki .obj i .mtl zmieniłem w skrypcie żeby "odtworzyło" ( i tu nazwa mojego pliku) i nic a tekstur nie mam (jak co) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 zapodaj projekt. edit: bez tekstur nie wyświetli modelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 a skąd wziąć tekstury? pobrałem model z neta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 to co to za model bez tekstur? musial byc w programie nalozyc tejstury na model i wtedy eksportowac jeszcze raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 no taki rower :) masz link, sam zobacz $$$ cenzura $$$ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 nic mi model nie pomoze bo nie mam blendera. Twoim zadaniem jest oteksturowac model jesli nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się