Kapkap Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 cze! Robie teraz "textbox' do mojej gry dla tych ktorzy nie wiedzą o co chodzi z textbox'em to chodzi o cos do czego mozna wpisac tekst a on pozniej pojawia sie w 'spisie'. oto moje kody; create obiektu textbox; GMLtextbox1 = 'n'; box1 = 0; draw obiektu textbox; GMLdraw_text(x=obj_character.x+200,y=obj_character.y-10,textbox1) key press 'a' obiektu textbox; GMLif box1 = 0 { ini_open('textbox.ini'); textbox1 = get_string( "tlk1",ini_read_string('textbox','tlk1','textbox1')); ini_write_string('textbox','tlk1','textbox1'); ini_close(); box1 = 1; break; } dlaczego wpisany tekst sie nie pojawia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 GML draw_text(obj_character.x+200,obj_character.y-10,textbox1)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapkap Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 draw_text(obj_character.x+200,obj_character.y-10,textbox1)? no...zeby rysowal tekst ktory podaza za graczem(obj_character) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 textbox1 = get_string( "tlk1",ini_read_string('textbox','tlk1',textbox1)); ini_write_string('textbox','tlk1',textbox1); Wydaje mi się że ostatni argument powinien być bez apostrofów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapkap Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 textbox1 = get_string( "tlk1",ini_read_string('textbox','tlk1',textbox1)); ini_write_string('textbox','tlk1',textbox1); Wydaje mi się że ostatni argument powinien być bez apostrofów :blink: yyy nadal nie dziala(tekst nie pojawia sie nawet po tej zmianie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMcliker Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 To: GML draw_text(obj_character.x+200,obj_character.y-10,''+string(textbox1)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapkap Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Dzienks GMclicker! temat zamkniety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się