Mulko Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Witam otóż robię grę multiplayer w game maker 6.1 (nie koniecznie do gry tylko sie po prostu uczę) No i wykorzystałem przykład z tej strony. Oczywiście większość rzeczy pozmieniałem. No i 2 ludki dobrze chodzą, ale kiedy dodałem pojazdy to jeżeli jeden gracz jeździ samochodem to u drugiego samochód stoi a po mapie lata ten ludek 1. Jak to naprawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 hmm. nie za dużo wyjaśniłeś, ciężko ocenić. Może nie dałeś rysowania samochodu u drugiego gracza? Tzn. Samochód nie jest w "multiplayer" u obu z graczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 3 Stycznia 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Strzelałem, że pojazdy zostały dodane jako zwykłe obiekty w grze, które nie są synchronizowane poprzez sieć w każdym kliencie gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mulko Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Tak zgadza się nie jest włączone rysowanie samochodu dla innych graczy. Nie wiem do końca jak to zrobić. Jak to zrobić? A i jeszcze 2 pytanie zna ktoś jakiś poradnik tworzenia gier multiplayer w game maker? Tylko żeby był po Polsku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 A i jeszcze 2 pytanie zna ktoś jakiś poradnik tworzenia gier multiplayer w game maker? Tylko żeby był po Polsku? Na GMCLAN znajdziesz coś na pewno :) Musisz tylko dobrze poszukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mulko Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 o jak zrobić by temu 2 graczu tez rysowało ten samochód? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Tak jak napisał Ranmus. W samochodzie musi być kod klienta tak jak w graczu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mulko Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 no tak ale to samochód którym można jeździć dopiero po wejściu do niego. To taki sam kod jak w graczu dodać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Nom. I jakąś zmienną do operowania kiedy można jeździć samochodem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Po wejsciu do auta wysyłaj dane, a potem X i Y i direction ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 albo jeszcze lepiej aby ni było lagów wysyłąj x i y a odbieraj je jako xx i yy. i potem w gm: GML (step) if (distance_to_point(xx,yy)<=0 && distance_to_point(xx,yy>0.3)) { speed=0; } else { move_towards_point(xx,yy,2.5) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się