Skocz do zawartości

Kierunek


Rekomendowane odpowiedzi

{

if (random(20) < global.damage)

part_particles_create(global.ps2_drive,x-cos(2*pi*direction/360)*20,

 

}

 

 

To dajesz w stepie tego co ma sie obracac.

---------------------------------------------------

{

global.ps1_drive = part_system_create();

part_system_depth(global.ps1_drive,1000);

global.ps2_drive = part_system_create();

part_system_depth(global.ps2_drive,-1000);

 

}

 

 

To dajesz w create.

---------------------------------------------------

 

I w stepie jeszcze klocek "transfom the sprite" i wpisujesz

xscale: 1

yscale: 1

angle: direction

mirror: no mirroring

---------------------------------------------------

Zerznelem z tutoriala o partycjach, nie wiem czy te global.ps1_drive i to 2 potrzebne, no ale tak powinno dzialac i sie obracac. (mi dziala :P )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na www.gamemaker.nl jest w tutorialach czy gdzie tam particle system.

Tam jeden przykladzik jest z samochodem (w tej grze, na stronie to jest calosc paru przykladow nazwana particle system) i tam jest jak sie wlasnie tak obraca, zobacz sobie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...