Micanser Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Hajka, dopiero zaczynam robić pierwsze skrypty, i nie wiem jak zrobić by przeciwnik obracał się w stronę gracza i strzelał co kilka sekund (chodzi o to żeby obraz przeciwnika się obracał) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 { if (random(20) < global.damage) part_particles_create(global.ps2_drive,x-cos(2*pi*direction/360)*20, } To dajesz w stepie tego co ma sie obracac. --------------------------------------------------- { global.ps1_drive = part_system_create(); part_system_depth(global.ps1_drive,1000); global.ps2_drive = part_system_create(); part_system_depth(global.ps2_drive,-1000); } To dajesz w create. --------------------------------------------------- I w stepie jeszcze klocek "transfom the sprite" i wpisujesz xscale: 1 yscale: 1 angle: direction mirror: no mirroring --------------------------------------------------- Zerznelem z tutoriala o partycjach, nie wiem czy te global.ps1_drive i to 2 potrzebne, no ale tak powinno dzialac i sie obracac. (mi dziala :P ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 I w stepie jeszcze klocek "transfom the sprite" i wpisujesz xscale: 1 yscale: 1 angle: direction mirror: no mirroring Heh :), daj tak:image_angle=direction; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 @up No wiesz, ja przewaznie klockow uzywam :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Dzięki, ale jakoś mi nie działa :( , jest na to jakiś przyklad? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 na www.gamemaker.nl jest w tutorialach czy gdzie tam particle system. Tam jeden przykladzik jest z samochodem (w tej grze, na stronie to jest calosc paru przykladow nazwana particle system) i tam jest jak sie wlasnie tak obraca, zobacz sobie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Chyba ci się pomyliło, bo nie ma tam przykładu z samochodem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Jest jest, w przykladach particle system, tam jest w tym 1 pliku pare roomow z roznymi przykladami i jeden z nich to taki z samochodem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 jest PARTICLE SYSTEM, i jest przykład z samochodem, ale tam my kierujemy samochodem, i wiem jak to zrobić, chodzi mi o to by przeciwnik patrzył w stronę gracza! a nie żeby gracz się obracał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Daj ten kod do STEP eventu wroga image_angle=point_direction(x,y,gracz.x,gracz.y) i powinien się obracać w stronę gracza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Wielkie dzięki Snake :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się